Monday, December 10, 2012

budak kuliah...

harini ada kelas kokurikulum. then buat lah pelantikan bagai. aku pulak, dapat jawatan bendahari. bendahari lagi -.- masuk ni 3 kali dah aku jadi bendahari. bosan gilaaaa asyik dapat yang sama haha. then tadi bagi lah kertas nak tulis nama untuk jawatan semua. sampai kat budak kuliah aku yang sorang ni, seronok pulak dia sebut nama aku. penuh pulak tu dia sebut. then bila jumpa dia kat mana-mana dia mesti sebut nama aku. even though we were like 100 m far. gila betul dia tu. dalam kuliah pun dia panggil. masuk-masuk je terus dia panggil nama. dah lah dia duduk belakang. memang tak habis kuat pulak dia panggil. pergghhh.. malu siaaaal. 

p/s: good luck for your material hardware paper. i miss you so much. can't wait to see you. love you sayang

No comments:

Post a Comment