Friday, February 19, 2010

kena maki.

it's not like i really kena maki. saja je nak buat gempak. actually, tdi i had a chat with Reena Tasya. A stranger from UK. (bukan ulu klang kay. united kingdom.) huhh... another person from there. tch tch.. anyway, as i was saying, i had a chat with her and she said she's coming back to Malaysia!!! wwwwwweeeeee!!!! miss her. (: so, here's our conversation in fb chat a minute ago.

me: putiiihhhh!!! :D
Reena: wei hang ka ? =____=' gmbaq manaaaaa
me: x la. depa. ape la. aq la.
Reena: haha.
me
: hihi. x de gmbr. hoho
Reena: laa. ni aq pnya fb chat ni hampeh. tuis something kat wall aq. aq comment.
me: x mauuu!!!! kang org tau... :P
Reena:
:P pi la. bnda ni rsak kot.
me: org x tau kata nie fb aq. bnyk sgt bdk from skola aq.
Reena: xda sapa view profile aq pun.
me: ade ade!
Reena: skola hang ? hg tkar skola dah ka
me: iye arr. ang x tau ka? cian giler
Reena: BILA WOI.
me: ish3.. thn nie
Reena: skolah mana
me: kat bangi -.-
Reena: BANGI ?! KL?! gilaaaa.
me: yeah. bkn aq da bgtau ke yg aq pndah ke?
Reena: no =__=
me: pehal plak tetibe pggil aq gila? cacat. aq gtau arr
Reena: hahaha. best ar bangi
me: apehal plak? wei wei! suju nk mai m'sia!!!!! XD woot woot!
Reena: sapa suju
me: super junior. siwon ang kan dlm group tu -.-
Reena: WEI BAAAABIIIIIII! BILAA?! siye
me: 20 mac nieeee!!!! wwwweeeeeeee!!!! hoho. pdn muka. sape soh pndh sne. xkn x de org informed ang kot
Reena: haha. pi la. enjoy
me: kalo aq dpt amek gmbr ngan depa, aq show kat ang ek? huhu.
Reena: KALAU la en.
me: tu la. kalau la.. huhh... wei! biler nk blk? windu gilerrrr!!!
Reena: aahaaa july. camna nk jumpa ag
me: ang trun KL dlu kan?
Reena: yeah
me: i'll meet u kat airport la. hoho.

- THE END OF THE CONVERSATION -

No comments:

Post a Comment