Monday, June 25, 2012

roommate ku sangat kelakar.

sabtu lepas, jiran depan bilik aku datang lepak bilik kteorg. then bilik aku pun jadi riuh macam buat pesta haa. lama jugak lah dorg sembang. aku tak join sebab tengah on call dengan amir. pastu dah penat dorg ni bercerita, keadaan jadi sunyi sepi buat seketika (ayat skema. ni lah contoh budak BM A+. bangga nazilah haha) aku pun dah habis on call dengan amir. then tak sampai seminit tetibe elok pulak rommate aku yang sorang ni terkentut hahaha. dah lah takda warning semua tetibe ada je bunyi. memang semua bantai gelak ahhh sampaikan roommate aku yang sorang lagi ni datang kat aku pukul2 aku. suka betul dia haha. nak jadikan cerita, aku pulak lepak kat belakang roommate aku yang terkentut ni. nasib baik lah bontot dia tak menghadap muka aku. kalau tak memang sedap kena setepek kat situ haha.

No comments:

Post a Comment